نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس برنامه ای برای فروش یلدیز ندارد

یوونتوس برنامه ای برای فروش یلدیز ندارد

کنان ییلدیز از زمانی که وارد ترکیب ماسیمیلیانو آلگری شد، به سرعت خود را تثبیت کرده و آینده او در یوونتوس از قبل مشخص به نظر می رسد.

 

این مهاجم 18 ساله ترکیه ای در جولای 2022 با انتقال آزاد از جوانان بایرن مونیخ به بیانکونری پیوست و اولین فصل خود را در ایتالیا در تیم های پریماورا و نسل بعدی گذراند و در سطح جوانان درخشید.

 

یلدیز در این دوره به تیم اول آلگری ارتقا یافت و فوراً تأثیر بسیار خوبی برجای گذاشت و در مقابل فروزینونه و سالرنیتانا گل‌هایی به ثمر رساند و در عین حال هواداران را با توانایی‌های فنی و نیروی خود در زمین آشنا کرد. او در حال حاضر وارد ترکیب ترکیه شده و در سه بازی ملی یک گل به ثمر رسانده است.

 

همانطور که توسط Il Bianconero مشخص شده است، یوونتوس علاقه ای به قرض دادن به یلدیز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد و با وجود علاقه تعدادی از باشگاه ها مانند لیورپول، فنرباغچه و بنفیکا، قصد ندارد او را در تابستان بفروشد.

 

بانوی پیر قصد دارد این بازیکن 18 ساله را برای آینده ای قابل پیش بینی در ترکیب خود نگه دارد و به او اجازه دهد به پیشرفت خود ادامه دهد و احتمالاً تبدیل به یک بازیکن بزرگ شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: